Am fost să-i stric emisiunea lui Mircea Badea și de asta sunt băsist

În seara de 26 spre 27 m-a sunat un tip pe care-l cunoșteam vag de pe internet. Mi-a spus că vine să mă ia cu mașina ca să facem o mică paradă prin fața sediului Antenei, loc în care își ține și Mircea Badea emisiunea în aer liber. Simultan cu noi, un alt băiat pe care-l cunoasteam vag de pe net era deja acolo și i-a ambalat motorul în creieri lui Badea până l-a făcut să-i arate muie în direct pe pasa cu Gadea care, la rândul lui, era disperat în studio

mircea-badea-31-640x360
Deși ne-am nimerit să trecem cu mașină și să strigăm fix când se băgase un filmuleț pe post, Badea n-a uitat să ne acorde creditele de basiști care vor să se bată cu el, dar sunt prea lași ca să stea.

Pentru că în grupurile de basiști în care mă învârt s-a creat o stare de euforie la imaginile cu Badea cedând nervos în studio, am decis să organizăm încă o seară de paradă băsista denumită generic, evident, „Plimbarea băsistă”.

În seara de 27 spre 28 ne-am adunat vreo 15 oameni care se cunosc mai mult sau mai puțin de pe internet și am pus la cale strategia de enervare a urangutanului. Da, suntem niște băieți care și-au dat întâlnire pe internet. Exact ca niște jucători retarzi de League of Legends care își pregătesc tactica pentru următoarele meciuri în rețea.
Separat de noi, s-a creat și plimbarea motocicliștilor din București care s-au decis să-i tureze motoarele lui Mircea pe tot parcursul emisiunii, dar și plimbarea oamenilor care chiar se plimbă a€“ adică vreo 5 băieți care au dat curs invitației noastre și au venit pe jos sau cu bicicletă ca să staționeze în față sediului Antenei. Reportajul de la fața locului făcut de Raul Gheba care a trollat un reporter e aici. Filmarea cu Raul și raidul nostru a ajuns pe la toate agențiile de presă și asta mă face să zâmbesc când mi-l imaginez pe Badea care dă cu pumnii în pereți că primim și mediatizare după ce că îi stricăm emisiunea. Majoritatea filmărilor relevante sunt aici.

Dintr-o oarecare parcare, în jurul orei 23, informatorul nostru care s-a chinuit să se uite la Antena 3 ne-a dat undă verde la plecare și cele 5 mașini și două motociclete care ne însoțeau au plecat spre sediul Antenei, sediu înconjurat de câteva mașini de poliție rutieră și locală, dar și una de jandarmi. Am trecut în două rânduri prin fața sediului. Ne-am etalat cartoanele cu sloganuri că ”€œBadea, nu ne bate”, ”Badea e băsist!” și am urlat tot felul de idioțenii ca la clasa a 5a cu unicul scop de a-l scoate din sărite. A fost frumos. Lumea râdea pe margini, bodyguarzii se uitau neputincioși, poliția ne filma. Ce să mai, am fost vedete pentru o seară. Vedete în grupul nostru de 20 de idioți care se întâlnesc de pe internet și se lăuda la alți idioți cu isprăvile lor, dar vedete.

autobaza

Am coborât din mașini și ne-am așezat cuminți în fața Antenei, la câțiva metri de Mircea care încă își făcea emisiunea și am avut grijă să ne lăudăm la toată lumea că suntem sclavi basiști și că suntem aici ori pentru că am primit bani ori pentru că suntem spălați pe creier.
Emisiunea s-a terminat la scurt timp și noi vrem să credem că din cauza noastră s-a întâmplat să încheie cu jumate de oră mai devreme, nu din cauza ploii. Abia acum a fost momentul în care m-am distrat cel mai bine pentru că unii din noi am început să cântăm ”Eu sunt varan” și ”10” a lui Chilian chiar când se termina emisiunea. Mircea a venit la noi și gesticulând ca un polițist de la rutieră cu parkinson ne-a spus să băsim în altă parte, neuitând să scoată niște sunete care imitau o bășină și să plece nervos în clădirea Antenei. În orice caz, imaginea pe care n-o s-o uit din seara asta o să fie a unui bodyguard anagajat al Antenei care își băgase capul în piept pentru că nu se mai putea abține să nu râdă când îi cântam lui Badea.

Concluziile celor două seri? Am reușit să facem vreo 30 de oameni să se deplaseze până în Băneasa cu unicul scop de a trolla un idiot care apare la tv. Nu e un motiv de mândrie că nu am fost nici 5% din câți pensionari ar putea să scoată în stradă trustul Intact, dar am rămas cu bucuria faptului că Badea e un urangutan ușor de stârnit care face spume, atât în direct la tv cât și în interiorul lui. Și de asta, Mircea, îți mulțumim.

16 gânduri despre &8222;Am fost să-i stric emisiunea lui Mircea Badea și de asta sunt băsist&8221;

  1. Ei sunt cei care au sange in instalatie sa faca misto de fraierii ca Badea. Dupa ce cretinu’ se dadea bataus in direct la tv si arata muie in voie fara nici o jena. Bravo baietii! Cat despre Badea , sa moara mata in chinuri catalule.

  2. Desi sunt la varsta pensionarii, VA FELICIT DIN TOATA INIMA pentru ce ati facut! 🙂 Si sa stiti ca nu toti pensionarii sunt spalati pe creier, in nici un caz de cretinelul acela. In locul mamei lui, eu l-as sfatui sa mearga la un medic, sa se controleze.

    1. Nu bate campii. Ce legătura au câțiva pițiponci cu lupta pentru un ideal? Miștourile ieftine și câte un bukkake din când în când nu te face om cu idealuri.

  3. Bravo ba,
    Ai avut cele 5 minute de celebritate, de aparut pe sticla, ai devenit faimos. Poate ajungi si la Cacatos in emisiune sa-ti povestesti experienta, sau pe labe1 prin studiourile quality. Bucura-te de cele 5 minute de glorie care vor fi highlightul vietii tale. Ai reusit sa-l „trollezi” pe Badea (presupun ca atât ai inteles) si nu uita CA CU ocazia asta poate mai pica vreo 5 pitzipoance ieftine pe facefuck, deci esti mare. Mare om, mare caracter.
    In rest, e loc sa mai faci misto de pensionari, de ziaristi, de conservari, si-n general cam de tot restul lumii pentru ca, deh, e axiomatic faptul ca lumea se-mparte in 2 categorii: tu, si cei care vor sa fie ca tine. Doar tu esti unicul don giovanni de feisbuc care „se da” cu motorâshca pe la antene ca sa-i trolleze pe nashpetz, nu ca alti penibili.

    Iti urez multe succesuri in continuare nebasistule si neafiliatule politic.

    P.S.
    https://www.youtube.com/watch?v=jw8GSeas3s0 in mijlocul drumului si asfalt (nu foarte) uscat.

Lasă un răspuns

