O jurnalistă de la Click! a scris un articol întreg după ce a fost trollată pe Facebook.

Foto: Anton Mircea
Foto: Anton Mircea

E știut deja că presa din România e mai moartă ca o studentă la Jurnalism în Kulturhaus. Eh, da’ azi e data la care presa a intrat în putrefacție. O jurnalistă din cadrul Adevărul Holding (oh, ironia) a scris un articol pe site-ul ziarului Click! după ce și-a luat toate informațiile din urma unui trolaj organizat pe grupul nostru de Facebook în care ne râdem de chestii – Autobaza. Da, aceeași Autobaza care a fost plătită de Băsescu să-i strice emisiunea lui Mircea Badea.

De la ce a plecat totul?

O tipă de 24 de ani care lucra în Centrul Vechi a murit luni noaptea în urma consumului de GHB (Rohypnol, Roofies, Drogul Violului). Aparent, cineva i-a pus substanța în băutura alcoolică pentru ca, eventual, să profite de ea. Și nu, nu e nimic șocant aici. E o practică des întâlnită mai ales în SUA, unde o pastilă se vinde cu 2-4 dolari.

Înainte să fie cineva cur-rănit și să verse comentarii cum că nu se poate glumi pe seama morții unei tinere, menționez că reporterița de la Click! l-a contactat pe unul din membrii grupului nostru de bună voie. Deci nu s-a dus nimeni să-i dea cu ciocanul de troll în cap.

Povestea e în felul următor: pe contul de Facebook al tinerei decedate toată lumea a început să posteze comentarii cu condoleanțe și poze cu lumânări fără să știe că răposata nu-și cumpărase ultimul IDead și nu putea să vadă ce i se transmitea.
Eh, acest Oliver sau Robert, așa cum este el menționat în articol, a lăsat un comentariu în firul cu condoleanțe la adresa tinerei, lucru care l-a făcut o țintă pentru studenta fomistă care l-a contactat pentru detalii personale din viața fetei. În interviu au fost băgate referințe deloc subtile la: clipuri amuzante de pe Youtube, secte religioase, KGB, cântece religioase, filmul Taken, Căpitanul Burcea (cel cu falusul de un metru), Ted Bundy (cel mai celebru criminal din istoria Americii) etc. Da’ nu mai vorbesc eu ampulea. Luați și vedeți toată conversația AICI.

Eh și de aici a ieșit ACEST articol minunat de pe site-ul Click.ro.

Pentru că facem parte din aceeași sectă penticostală, Oliver Robert, a acceptat câteva întrebări de la mine. Pe fugă ce-i drept pentru că trebuia să ajungă cât mai repede la sesiunea de autografe și poze cu fanii autobaziști.

PB: La ce te-ai gândit prima dată când te-a contactat ziarista?

Oliver: Bă, uite și la șacalii ăștia cum dau târcoale la profilul unei moarte pe Facebook.

PB: Cum au ajuns in discutie toate referintele alea enumerate mai sus?

Oliver: Pur și simplu, am vrut să văd cât de credulă e fata.

PB: Cum te-ai simțit când ți-ai văzut poza în ziar însoțită de rezumatul interviului?

Oliver: La modul „wow, chiar se angejază după probă de microfon ziaristele la Click? Cum să publici așa ceva?”

PB: Crezi că grupul nostru de retarzi care a apărut de două ori într-o lună în presă o să ajungă o mișcare socială?

Oliver: Sper că da! :3

PB: Mulțumim, Oliver, erou autobazist. Du-te și implinește-ți destinul!

După ce mi-a trecut durerea de coaste provocată de cultul nostru penticostal, m-am apucat să scriu textul ăsta și m-a străpuns o idee mult mai clară asupra influenței presei asupra prostului de rând: dacă poți să păcălești un jurnalist, care lucrează în cadrul unui trust quality, să scrie un articol bazat pe trolling evident și poze făcute prost în Photoshop, atunci ce speranță să mai ai de la pensionarii și asistații social care citesc mizeriile astea?

Apropo, știți cum verifică jurnaliștii de la Adevărul Holding din 3 surse știrea? Întreabă la Adevărul, la Click! și la Click! Pentru Femei.

UPDATE: Datorită Autobazei, jurnalista Claudia Voicu a fost concediată din cadrul Adevărul Holding. AICI e declarația ei asupra evenimentului.

Un gând despre &8222;O jurnalistă de la Click! a scris un articol întreg după ce a fost trollată pe Facebook.&8221;

  1. Am ras de m-am desirat dupa ce am citit articolul vostru, stiind de duma asta de pe FB, unde am citit un prt scr de pe un Click. Intamplator, aflat intr-o pasa proasta, am intrat azi pe blogul Claudiei, am citit un articol oarecare si m-am luat de ea semi-badaraneste. Nu stiu de ce, dupa vreo cateva replici, am abordat-o in privat. Cititi aici http://gurepuli.blogspot.ro/2014/09/confidentele-unei-fete-punct-ro.html conversatia mea privata cu ea, am ramas de-a dreptul schocat de ce mi-a spus fata asta in privat. Si mi s-a facut mila. Rau de tot, si pe buna dreptate.

Lasă un răspuns

