Am trollat un agent electoral al PSD care m-a sunat să ies la vot

Joi ora 11. Sunムtelefonul:
„Alo, da?”
„Bună ziua, domnule Prezicăƒtorul Bormasinăƒ. Vムsun din partea lui Victor Ponta care vrea sムvムinvite la vot duminicムca sムscăƒpăƒm o dată pentru totdeauna de regimul Băƒsescu.”
„Bag pula-n morții voștri” zic plictisit și închid telefonul.

Primesc imediat după mesaj:
2

M-am gândit puțin în prealabil cât de prost trebuie să fii, că după ce că stai probabil într-un call center și suni lumea să-l voteze pe Ponta, mai stai să te și iei la ceartă cu lumea care te înjură pe tema asta. Exact genul ăla de om care ține să aibă ultimul cuvânt, ăla care-i jignit de chestiile din jurul lui și ia totul prea personal. Și m-am gândit: hehe, asta-i un material bun. Așa că mai târziu i-am dat un mesaj și aici îmi pare rău că nu m-a dus capul să înregistrez.

1
Mă sună imediat după:

„Am primit un mesaj de la dumneavoastră pe acest număr. Spuneți vă rog.”
„Îl știți pe Haisam?”
„Cine-i Haisam?”
„Haisambag pula-n mă-ta.” și închid râzând

Primesc mesaj:
2

După puțin timp în care probabil și-a luat panică, mă sună:

9 gânduri despre &8222;Am trollat un agent electoral al PSD care m-a sunat să ies la vot&8221;

  1. Da frate abia astept sa muncesti si tu odata pe undeva si sa vin la tine la munca si sa incep sa-ti iau mortii in pula sa vad daca iti place…Om curajos ce esti!

  2. de obicei inainte de campani electorale politia romana ,, siguranta si incredere” impinsi de la spate de conducerea statului incep sa isi faca treaba , cica, aresteaza copii care au modele proaste si fac un banut din prostioare , dar pe cine trebuie sa aresteze , pula. imi cer scuze pentru limbaj . deci acuma intelegeti ce vor sa spuna despre partid si mai sunt multe alte exemple.

Lasă un răspuns

